Σύντομη διαδρομή

Η συντομότερη και πιο εύκολη διαδρομή από την Αθήνα στα Καλάβρυτα είναι  αυτή που ακολουθεί τη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Πατρών στον αυτοκινητόδρομο Ε94 8Α που περνά από την Κόρινθο. Μετά από την Κόρινθο συνεχίζετε στον ίδιο οδικό άξονα προς Πάτρα μέχρι το 159ο χιλιόμετρο της οδού.

Στην έξοδο που υπάρχει εκεί, στρίβετε δεξιά ακολουθώντας την επαρχιακή οδό προς Καλάβρυτα. Συνεχίζετε στο δρόμο παράλληλα με τον Βουραϊκό ποταμό διασχίζοντας φαράγγι μέσα από το δάσος με συνεχείς στροφές. Μετά από είκοσι (20) περίπου λεπτά θα συναντήσετε στο αριστερό σας χέρι την ιστορική μονή του Μεγάλου Σπηλαίου. Στον ίδιο οδικό άξονα προς τα Καλάβρυτα, αφήνετε στο δεξί σας χέρι το παραδοσιακό χωριό Ζαχλωρού, παράλληλα με τις γραμμές του οδοντωτού τραίνου, δέκα (10) χιλιόμετρα πριν από τον τελικό σας προορισμό.

Ένα τεράστιο ξέφωτο που αγκαλιάζει το δύσβατο ελατόδασος της Ανεξαρτησίας. Ένας από τους δημοφιλέστερους χειμερινούς προορισμούς. Καλώς ήρθατε στα Καλάβρυτα!

Παραδοσιακή διαδρομή

Μια άλλη επιλογή είναι αμέσως μετά από την Κόρινθο να ακολουθήσετε τον αυτοκινητόδρομο Ε65 Α7που περνά από την Κόρινθο και την Τρίπολη. Πριν φτάσετε στην Τρίπολη, μετά από την σήραγγα του Αρτεμισίου και τα διόδια της Νεστάνης βγαίνετε δεξιά στην έξοδο προς Βυτίνα – Αρχαία ΟλυμπίαΛεβίδι. Μια γραφική ορεινή διαδρομή που περνά από τα ιστορικά χωριά Κάψια, Καρδάρας, Λεβίδι, Βλαχέρνα και συνεχίζει περνώντας τα παραδοσιακά ορεινά χωριά  Κλειτορία, Καστριά και Κάτω Λούσοι στις πλαγιές του Χελμού. Όλες οι πινακίδες του οδοστρώματος δείχνουν προς Δάρα και προς Σπήλαιο των Λιμνών (υπάρχει κατατοπιστική σήμανση). Μετά από τα Καστριά και το Σπήλαιο των Λιμνών συναντάτε μια διασταύρωση και ακολουθείτε τη διαδρομή που υπάρχει αριστερά προς Καλάβρυτα.

Ύστερα από 4 χιλιόμετρα φθάνετε στο ξενοδοχείο Georgios V Chalet Καλάβρυτα. Αυτή η διαδρομή δεν είναι πολύ μακρύτερη, ίσως λίγο πιο κουραστική αλλά εάν έχετε χρόνο αξίζει να τη δοκιμάσετε καθώς διασχίζει τοπία εξαιρετικής ομορφιάς.